بهترین سایت های خرید اینترنتی برنج

من در این وبلاگ قصد دارم تا مطالب مفیدی را به شما ارائه دهم.

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

بهترین سایت های خرید اینترنتی برنج

خرید برنج های ایرانی و خارجی به صورت آنلاین یکی مشکلات مشتریان است. دلیل این مشکل هم عدم اعتماد مردم به خرید برنج به صورت آنلاین است. در این مقاله می خواهیم بهترین سایت های خرید را به شما معرفی کنیم پس تا آخر با همراه باشید.

 

تی جیب

فروشگاه اینترنتی تی جیب یکی از سایت های تخصصی در زمینه برنج است که از حدود دو سال پیش شروع به فعالیت کرده است و سعی دارد تا برنج های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهد.  برای خرید از این فروشگاه به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

فروشگاه اینترنتی برنج کاسپین

این سایت یکی از بهترین فروشندگان برنج به صورت آنلاین می باشد که بیش از ۲ سال است که به صورت تخصصی در زمینه انواع برنج فعالیت دارد. ارسال به تمام نقاط و پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از مهم ترین ویژگی های این برنج می باشد. برای خرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

اسنپ مارکت

همان طور که می دانید اسنپ مارکت یکی از بیزینس های زیرمجموعه شرکت اسنپ می باشد که در زمینه فروش اینترنتی کالای سوپرمارکتی فعالیت دارد. این سایت به دلیل حذف دلال ها و فروش مستقیم توسط کارخانه دارد قیمت های محصولات را به شدت پایین آورده است. برای خرید از این فروشگاه می توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت مراجعه کنید.

 

اسنپ مارکت

 

گیلان کشت

این سایت یکی از فروشگاه های تخصصی برنج است که بسیار قدیمی و قدرتمند ظاهر شده که توانسته رقبای قدرتمندی مانند؛ دیجی کالا و ترب را کنار بزند. این سایت روی کلمات پرسرچ مانند؛ "خرید برنج هاشمی" در موتور جستجوی گوگل رتبه یک را به خود اختصاص داده است. در کنار تمام این ها این سایت محصولات را با اسم برند خود به فروش می رساند. یعنی یک کارخانه برنجکوبی به نام خود دارد و به همین سبب قیمت محصولات بسیار پایین و کیفیت آن افزایش پیدا می کند. برای خرید کافی است کلمه گیلان کشت را سرچ کنید و یا به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

برنج تو

این سایت یکی از فروشگاه های پرفروش برنج مخصوصا برنج طارم است. این فروشگاه هم محصولات را با اسم برند خود به فروش می رساندو همین امر سبب افزایش فضای رقابتی با برندهای معتبر مانند؛ طبیعت و گلستان می شود. برای خرید این برنج می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

کاویش

کاویش یکی از سایت های پرطرفدار در زمینه فروش برنج است که رتبه خوبی در نتایج گوگل دارد و چندین سال در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد. این سایت هم تمامی محصولات را با نام برند خود می فروشد. این سایت به تازگی کالاهای کنسروی مانند؛ رب گوجه فرنگی با اسم خود به بازار عرضه کرده است که طرفداران زیادی دارد. برای خرید انواع برنج می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

اکالا

سایت اکالا یکی دیگر فروشگاه های فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی است که زیرمجموعه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش می باشد. اکالا علاوه بر سایت، اپلیکیشن قدرتمندو پرطفداری دارد که بیش از ۱ میلیون دانلود در پلی استور دارد. برای خرید برنج و انواع کالاهای سوپرمارکتی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

باسلام

باسلام یک بازار اجتماعی آنلاین است که از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. در این سایت توسط فروشندگان تامین و فروخته و ارسال می شود. در واقع هر یک از مشتریان یک غرفه در سایت دارند که می توانند محصولات خود را در آن به فروش برسانند. برای خرید آنلاین از این سایت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

دیجی کالا

فکر نکنم کسی باشد که با سایت دیجی کالا آشنا نباشد. دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه است که بیش از ۴ میلیون کالا و ماهانه میلیون ها بازدید کننده دارد. شما هرچیزی را که احتیاج داشته باشید در این سایت پیدا می کنید. این سایت به تازگی سایت و اپلیکیشن جدیدی به نام دیجی کالا جت را راه اندازی کرده است که کالاهای سوپرمارکتی مانند؛ برنج، رب، روغن، تخم مرغ و کلیه کالای سوپرمارکتی را زیر ۳۰ دقیقه و کاملا رایگان به تمام نقاط تهران ارسال می کند.

 

 

منبع: تی جیب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.